International BeyBladers
Login? Smile


For Bladers all across the world to come together, and blade together. Soon to be a real business, join us as we work our way to the top. Our goal is for BeyBladers around the world to battle along with eachother!
 
HomeCalendarFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in
BeyBlade Info.
BeyBlade Tournament 10/22/2011 at your local Toys R Us! (Only available in the USA) Times may change, so check up on the Toys R Us website! Note: For some, it may just be a "freeplay". For some, there is no prizes. Good Luck Bladers!
December 2017
MonTueWedThuFriSatSun
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
CalendarCalendar
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Latest topics
» The Mysterious Blader's Appearance!
Fri Aug 08, 2014 11:27 am by crimson

» I'm Talking Beyblade
Fri Aug 08, 2014 11:20 am by crimson

» A new Blader appears
Fri Aug 08, 2014 11:19 am by crimson

» Winter's apperance
Fri Oct 25, 2013 9:49 pm by Winter

» Where do we play beyblade at?
Sun Oct 20, 2013 8:37 am by MelvinMatthews

» Hello, my name is Winter
Fri Oct 11, 2013 10:48 am by Winter

» Make up your own Beyblade parts!
Mon Jul 01, 2013 1:51 am by Bearing Drive

» Beyblade Parts
Wed Feb 06, 2013 7:36 pm by The Anonymous Blader

» The Ultra Blader's Club
Sun Jan 13, 2013 3:39 pm by The Anonymous Blader

Top posting users this month
Most active topic starters
AlexHobbyist9207
 
MidNight_Blader
 
AkinTa
 
bramiano
 
Joseph317
 
KiLL_SwiTcH
 
BeybladerBlue
 
Naruto
 
XXaron
 
Pyo™
 
A new Blader appears
Fri Aug 08, 2014 11:19 am by crimson
Hi All,Name's Crimson.I'm a Blader.
I like RPing and All that,But I don't battle that often in real life though.
please invite me to RPs if you can,Because I love roleplaying and Bey blade

Comments: 0
Where do we play beyblade at?
Sun Oct 20, 2013 8:37 am by MelvinMatthews
Hey everyone im Melvin...and im new to the forum...so where do we play beyblade at?

Comments: 0
Hello, my name is Winter
Fri Oct 11, 2013 10:48 am by Winter
hello, my name is Winter, i hope to become a Legendary BayBlader and have some true friends. Now, i am  just a beginner, but hey, isn't it okay? Oh, and i almost forgot my Bay is Pisces, a constellation of Zodiac; it has all the organelle Pisces

Comments: 0
remember me
Tue Sep 25, 2012 3:32 pm by bramto
hey i am bramiano i needed to make new account so hehe i am back lol

Comments: 0
SETH BEYBLADE- Introduction
Tue Jul 31, 2012 5:25 am by SETH BEYBLADE
Hi everybody! I am blader and I'm SETH BEYBLADE, My favorite beyblade is Dark Bull H145SD, and L- Drago, but I prefer to use Dark Bull, Ilike it so much! I can show you my beyblade videos on my youtube channel. Remember to visit my videos at Beyblade Videos! Nice to meet you! Thanks!
SETH BEYBLADE

Comments: 1
walking into International beyblader Im adart113!!
Mon Jul 16, 2012 8:03 am by adart113
Cool cherry hello my name is adart113 and Im a stamina type beyblade user and my partner is Burn Fireblaze I am also sister to another blader texan113 who uses dark gasher. lol!


Comments: 2
Hello!! i'm here!!!
Sun Feb 26, 2012 6:37 am by lucbela
i'm italian bladers and i think that in this forum i'll take good info for my sport!!^^

Comments: 0
slo'f intro
Sun Feb 19, 2012 3:55 pm by slof
hey there, as you can already tell im pretty new here. you can simply call me slof.

Comments: 2
oops forget something
Wed Oct 12, 2011 2:42 pm by bramiano
i now it is a bit late but hello i am bramiano or bram that is my real name
nice too meet you cheers

Comments: 7
Most active topics
Make up your own Beyblade parts!
Beypoints and You
SNK Neo-Geo
beypionts
Beyblade Online Game
Beyblade Maniacs
Plot Elements: Beyblade Ancient History
i made just something cool
bramiano's beyblades
Beyblade VS Battle Strikers
Affiliates
free forum


Share | 
 

 beypionts

View previous topic View next topic Go down 
Go to page : Previous  1, 2, 3
AuthorMessage
AlexHobbyist9207

avatar

Posts : 641
Points : 731
Reputation : 2
Join date : 2011-09-05
Age : 24
Location : Puget Sound, WA

PostSubject: Re: beypionts    Wed Oct 12, 2011 5:24 pm

Hey, cool it, man!
Back to top Go down
View user profile
Joseph317

avatar

Posts : 638
Points : 655
Reputation : 1
Join date : 2011-09-09
Age : 19
Location : NY

PostSubject: Re: beypionts    Wed Oct 12, 2011 6:34 pm

No, that was a happy what as if i was smiling when i said it.
Back to top Go down
View user profile
Pyo™

avatar

Posts : 46
Points : 53
Reputation : 1
Join date : 2011-10-05
Age : 23
Location : ʙɪʀʚ☁ʙаѕʜ

PostSubject: Re: beypionts    Thu Oct 13, 2011 5:26 am

Hobbyist is way too serious ._.
We're all friends here; We wouldn't get mad at each other for a petty thing,
Right C:?


Last edited by Pyo™ on Thu Oct 13, 2011 5:16 pm; edited 1 time in total
Back to top Go down
View user profile
bramiano

avatar

Posts : 67
Points : 83
Reputation : 0
Join date : 2011-10-07
Age : 18
Location : belgie

PostSubject: Re: beypionts    Thu Oct 13, 2011 6:38 am

yeah right Smile
Back to top Go down
View user profile
Joseph317

avatar

Posts : 638
Points : 655
Reputation : 1
Join date : 2011-09-09
Age : 19
Location : NY

PostSubject: Re: beypionts    Thu Oct 13, 2011 4:08 pm

Yep.
Back to top Go down
View user profile
AlexHobbyist9207

avatar

Posts : 641
Points : 731
Reputation : 2
Join date : 2011-09-05
Age : 24
Location : Puget Sound, WA

PostSubject: Re: beypionts    Thu Oct 13, 2011 5:18 pm

I got carried away again, didn't I?

Back to top Go down
View user profile
Pyo™

avatar

Posts : 46
Points : 53
Reputation : 1
Join date : 2011-10-05
Age : 23
Location : ʙɪʀʚ☁ʙаѕʜ

PostSubject: Re: beypionts    Thu Oct 13, 2011 5:22 pm

In your last post...Yes lol
Lay loose Hobbyist~
No need to be so serious and defensive C:
We were just foolin'~
Back to top Go down
View user profile
Joseph317

avatar

Posts : 638
Points : 655
Reputation : 1
Join date : 2011-09-09
Age : 19
Location : NY

PostSubject: Re: beypionts    Thu Oct 13, 2011 9:16 pm

Yep.
Back to top Go down
View user profile
bramiano

avatar

Posts : 67
Points : 83
Reputation : 0
Join date : 2011-10-07
Age : 18
Location : belgie

PostSubject: Re: beypionts    Fri Oct 14, 2011 4:00 am

Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy Very Happy cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers cheers
yep
Back to top Go down
View user profile
AlexHobbyist9207

avatar

Posts : 641
Points : 731
Reputation : 2
Join date : 2011-09-05
Age : 24
Location : Puget Sound, WA

PostSubject: Re: beypionts    Fri Oct 14, 2011 5:22 pm

Yuppers.
Back to top Go down
View user profile
Joseph317

avatar

Posts : 638
Points : 655
Reputation : 1
Join date : 2011-09-09
Age : 19
Location : NY

PostSubject: Re: beypionts    Fri Oct 14, 2011 6:41 pm

Back on topic.
Back to top Go down
View user profile
AlexHobbyist9207

avatar

Posts : 641
Points : 731
Reputation : 2
Join date : 2011-09-05
Age : 24
Location : Puget Sound, WA

PostSubject: Re: beypionts    Fri Oct 14, 2011 7:35 pm

Right then
Back to top Go down
View user profile
Pyo™

avatar

Posts : 46
Points : 53
Reputation : 1
Join date : 2011-10-05
Age : 23
Location : ʙɪʀʚ☁ʙаѕʜ

PostSubject: Re: beypionts    Mon Oct 24, 2011 8:45 pm

I'm bored lol
Back to top Go down
View user profile
AlexHobbyist9207

avatar

Posts : 641
Points : 731
Reputation : 2
Join date : 2011-09-05
Age : 24
Location : Puget Sound, WA

PostSubject: Re: beypionts    Mon Oct 24, 2011 9:57 pm

We're all bored! Also, I'm making a Beyblade site with Weebly! I call it Beyblade Maniacs. I'm not gonna publish it until I'm sure I can!
Back to top Go down
View user profile
Pyo™

avatar

Posts : 46
Points : 53
Reputation : 1
Join date : 2011-10-05
Age : 23
Location : ʙɪʀʚ☁ʙаѕʜ

PostSubject: Re: beypionts    Mon Oct 24, 2011 10:13 pm

Orly??
I wanna join! Very Happy
What's it going to have on it C:??
Role-Play Cx??

And if we're all bored, we should RP :DDD
Oh snap! Great idea!! XD
Back to top Go down
View user profile
bramiano

avatar

Posts : 67
Points : 83
Reputation : 0
Join date : 2011-10-07
Age : 18
Location : belgie

PostSubject: Re: beypionts    Thu Oct 27, 2011 2:29 pm

yeah i join too
Back to top Go down
View user profile
Sponsored content




PostSubject: Re: beypionts    

Back to top Go down
 
beypionts
View previous topic View next topic Back to top 
Page 3 of 3Go to page : Previous  1, 2, 3

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
International BeyBladers :: The Beginning-
Jump to: